Η Activision ανακοίνωσε ότι το Call of Duty: Modern Warfare 3 έχει κερδίσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις πρώτες δεκαέξι ημέρες πώλησής του. Αυτό ξεπερνάει και το ρεκόρ της ταινίας «Avatar» του James Cameron, η οποία συγκέντρωσε το 1 δισ. δολαρίων σε δεκαεπτά ημέρες, πίσω το 2010.
Σύμφωνα με την Activision, πάνω από τριάντα εκατομμύρια gamers αποτελούν πλέον μέρος της Call of Duty κοινότητας, που «υπερβαίνει πλέον το άθροισμα των πληθυσμών των πόλεων της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου, του Τόκιο, του Παρισιού και της Μαδρίτης». Το Call of Duty Elite έχει προσελκύσει επίσης πάνω από έξι εκατομμύρια παίκτες από τότε που λανσαρίστηκε. Η εταιρεία επισημαίνει ότι «συγκριτικά, οι βασικότερες συνδρομητικές υπηρεσίες Netflix, Hulu Plus, Sirius XM και Xbox Live δεν είχαν φτάσει τους 1 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές μέχρι σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξή τους».
«Το Call of Duty έχει μετατραπεί σε ένα σπάνιο ψυχαγωγικό franchise που ξεπερνά το ίδιο του το είδος, μιας και εκτός από τους καθιερωμένους παίκτες, νέοι εισέρχονται στον κόσμο του Call of Duty», δήλωσε ο Eric Hirshberg, CEO της Activision Publishing. «Και ενώ το franchise συνεχίζει να θέτει νέα ρεκόρ, οι οπαδοί μας φαίνεται ότι θέλουν ακόμα περισσότερα, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από το Call of Duty Elite. Έχουμε δεσμευθεί να βοηθήσει όλους να συνδεθούν, να “αγωνιστούν” και να βελτιώσουν το παιχνίδι τους».
ΠΗΓΗ
Σύμφωνα με την Activision, πάνω από τριάντα εκατομμύρια gamers αποτελούν πλέον μέρος της Call of Duty κοινότητας, που «υπερβαίνει πλέον το άθροισμα των πληθυσμών των πόλεων της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου, του Τόκιο, του Παρισιού και της Μαδρίτης». Το Call of Duty Elite έχει προσελκύσει επίσης πάνω από έξι εκατομμύρια παίκτες από τότε που λανσαρίστηκε. Η εταιρεία επισημαίνει ότι «συγκριτικά, οι βασικότερες συνδρομητικές υπηρεσίες Netflix, Hulu Plus, Sirius XM και Xbox Live δεν είχαν φτάσει τους 1 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές μέχρι σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξή τους».
«Το Call of Duty έχει μετατραπεί σε ένα σπάνιο ψυχαγωγικό franchise που ξεπερνά το ίδιο του το είδος, μιας και εκτός από τους καθιερωμένους παίκτες, νέοι εισέρχονται στον κόσμο του Call of Duty», δήλωσε ο Eric Hirshberg, CEO της Activision Publishing. «Και ενώ το franchise συνεχίζει να θέτει νέα ρεκόρ, οι οπαδοί μας φαίνεται ότι θέλουν ακόμα περισσότερα, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από το Call of Duty Elite. Έχουμε δεσμευθεί να βοηθήσει όλους να συνδεθούν, να “αγωνιστούν” και να βελτιώσουν το παιχνίδι τους».
ΠΗΓΗ
No comments:
Post a Comment