Thursday, February 23, 2012

Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!

perierga.gr - Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!Οι Γάλλοι ζαχαροπλάστες αποδεικνύουν για άλλη μία φορά την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητά τους σε ό,τι έχει να κάνει με τη σοκολάτα. Λάτρεις του design αλλά και της υψηλής ποιότητας στη γεύση καταδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η φαντασία… δεν έχει όρια και αυτή τη φορά!


Ένας chocolatier αποφάσισε να συνδυάσει το αγαπημένο του i-Ρhone με την εξίσου λατρευτή του σοκολάτα! Με ποιο τρόπο; Δημιουργώντας ένα πρωτότυπο κουτί-απομίμηση του γνωστού κινητού τηλεφώνου της Apple, όπου στη θέση των εικονιδίων τοποθέτησε λαχταριστά σοκολατάκια!
perierga.gr - Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!
Έτσι 20 γκουρμέ σοκολάτες έρχονται μέσα σε ένα πολυτελές κουτί i-Ρhone, το οποίο ακολουθεί πιστά τη «σχεδιαστική γλώσσα» της Apple. Κι αν νομίζετε ότι είναι «τρελοί» αυτοί οι Γάλλοι ζαχαροπλάστες, σας ενημερώνω ότι η πρώτη έκδοση έγινε ανάρπαστη.
perierga.gr - Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!
Για την ακρίβεια όλα τα κουτιά i-Phone ήταν sold out από τις πρώτες κιόλας μέρες της κυκλοφορίας τους, ενώ οι λάτρεις της ιδιαίτερης αυτής συσκευασίας θα πρέπει να περιμένουν αρκετά αν θέλουν να αποκτήσουν ένα i-Chocolates!
perierga.gr - Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!
perierga.gr - Ουπς! Σοκολατάκια στο i-Phone μου!
Πηγή

No comments:

Post a Comment