Tuesday, December 6, 2011

«Καλύτερα μαλλιάς, παρά καραβανάς»! Γκράφιτι που «τσακίζουν κόκαλα» [φωτο]

«Καλύτερα μαλλιάς, παρά καραβανάς»! Γκράφιτι που «τσακίζουν κόκαλα» [φωτο]Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ειδικά όταν μιλάμε για ένα post που αποτελείται από φωτογραφίες, οι οποίες αξίζουν όσο χίλιες λέξεις η καθεμία και άρα είναι φλύαρο από μόνο του...

Οπότε πάμε να δούμε μαζί τις φωτογραφίες που έβγαλα στη σημερινή βόλτα μου, που ξεκίνησε από την Πανόρμου, συνεχίστηκε στην Ασκληπιού και ολοκληρώθηκε στην πλατεία Εξαρχείων.

graffiti2

(«More power to the weatherman»; Μόνο εμένα αυτό μου θύμισε τραγούδι των B*Witched; Μάλλον, ε; Καλά, σκάω.)
graffiti3

(ναι, ξέρω, είναι off-season, αλλά τα Χριστούγεννα θα το βάλω για background στον υπολογιστή.)
graffiti4

(έξυπνο, το γράφουμε σε engreek για να μην το καταλάβουν αυτοί στους οποίους απευθύνεται.)
graffiti5

(μη με ρωτήσεις γιατί την έβγαλα αυτή. Pure art γαμώτο.)
graffiti6
(ο κοκοβιός ψάρι δεν είναι; Τι σχέση έχει με τους μπάτσους δεν ξέρω. Ούτε και με ενδιαφέρει, να σου πω, αρκεί να βγαίνει η ομοιοκαταληξία.)

graffiti7
(ε, μετά θα μας φάει. Και έζησε η υστερία καλά κι εμάς μας έφαγε.)
graffiti8

(εγώ να την υποτιμήσω; 100 κιλά έχω πάρει προκειμένου να την αντιμετωπίσω.)
graffiti9

(το πρόβλημα δεν είναι όταν ουρλιάζουν. όταν δαγκώνουν είναι.)
graffiti10

(όποιος διαφωνεί να σηκώσει το χέρι του…κανείς; Ωραία.)
graffiti11

(ακόμα μία έκφραση του πατροπαράδοτου Μπα-Γου-Δο)
graffiti12
(…είπε ο Κορκολής και έμεινε στην ιστορία)
graffiti13
(μα τι γλυκόοοοοοοοοοοοοοο)
graffiti14

(κοινώς, πάρτε τη χώρα σας και σ’άλλον γαλαξία)
graffiti15
(last but not least. Βασικά, τελευταία και φαρμακερή. Ίσως ό,τι καλύτερο έχω δει εδώ και πολλούς μήνες. Τα συγχαρητήριά μου στον καλλιτέχνη, πάντα τέτοια εύχομαι)
ΠΗΓΗ

No comments:

Post a Comment