Wednesday, March 7, 2012

ΦΩΤΟ: Κορμιά… για τατουάζ!

ΦΩΤΟ: Κορμιά… για τατουάζ!Το τατουάζ είναι τέχνη. Το γεγονός αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Μεγαλύτερη τέχνη είναι όμως όταν τα τατουάζ…
κοσμούν καλλίγραμμα κορμιά τα οποία και τα αναδεικνύουν.  Εύα Λάσκαρη, Όλια Κόβα, Βάσω Βιλέγκας και Χρύσα Δρακάκη. Τέσσερις εκρηκτικέςς κυρίες δηλώνουν λάτρεις των τατουάζ και εξομολογούνται τι είναι αυτό που τις…τρελαίνει στην όλη διαδικασία».

Εύα Λάσκαρη: «Έχω συνολικά 5 τατουάζ. Το πρώτο μου το έκανα όταν ήμουν 16 ετών στην Ίμπιζα. Είναι αυτό στο γλουτό μου, που είναι και το αγαπημένο μου».

Όλια Κόβα: «Το πρώτο μου τατουάζ το έκανα στα 18 μου κρυφά από τους γονείς μου. Θυμάμαι το έκρυβα για μήνες. Είναι ένα κολιμπρί, το πιο μικρό πουλί στον Κόσμο, στην πλάτη»

Βάσω Βιλέγκας: «Εγώ προσωπικά πονάω πολύ, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ η διαδικασία ίσως να έχει σχέση με την αδρεναλίνη…»

Χρύσα Δρακάκη: «Τα τατουάζ έχουν να κάνουν πολύ με την ψυχολογία, ειδικά αν το κάνει κάποιος, όπως εγώ παρορμητικά».

No comments:

Post a Comment